Turno kolesarska sekcija

Odsek za Turno kolesarstvo je bil v društvu ustanovljen z namenom širjenja planinske zavesti in vrednot tudi med turnimi kolesarji, doživljanjem planinskih poti na drugačen način ter vključevanjem uporabnikov turnih koles na določene planinske poti (tam kjer je to mogoče, dopustno, združljivo).

Glede na priporočila Komisije za turno kolesarstvo pri PZS je sožitje uporabnikov planinskih poti možno povsod tam, kjer so te dovolj široke in ne preveč izpostavljene eroziji. V zadnjem času se tudi zato uveljavljajo t.i. dvonamenske poti.

Člani našega društva se pridružujemo turnim kolesarjem iz cele Slovenije z željo, da na planinskih poteh »živi« lepa beseda ter prijazen nasmeh.

Načelnik:
Bojan Briški TKV1
✉: bojan.briski@melamin.si
☎: 040 234 715

Člani:
Tadej Majerle (TKV1), Žan Šalehar, Martin Bastar, Urša Napret.

Več o Komisiji za turno kolesarstvo Planinske zveze Slovenije.

• Promocija in prikaz osnov turnega kolesarjenja v praksi;
  • Organizacija vodenih kolesarskih tur v ne tekmovalnem, sproščenem vzdušju;
  • Sodelovanje z ostalimi društvi in odseki ter pomoč pri izvajanju nalog;
  • Usposabljanje članov za Turno kolesarskega vodnika I / II, ki ga organizira Komisija za turno kolesarstvo na PZS.

Kolesarstvo

V odseku so dobrodošli tako izkušeni, kot neizkušeni gorski kolesarji, katerih skupna želja je odkrivanje in spoznavanje naravnega okolja v katerem živimo. Kolesarske izlete načrtujemo za vse težavnosti. Naši vodili pri vodenju sta dobro vzdušje ter prijetnost  doživetij na naših poteh.

Izlet v Kočevski Rog

Trajanje: 3 – 4 ure
Dolžina: 34 km
Višinska razlika: 610 m
Vzpon: V3
Spust: S3

Opis in zahtevnost:

Vabljeni na kolesarsko raziskovanje enkratne naravne in kulturne dediščine Kočevskega Roga. Kolesarjenje poteka pretežno po gozdnih cestah ter deloma po kolovozih ter Slovenski turno kolesarski poti.

Iz izhodišča v MTB Trail centru Kočevje se vzpnemo do vasi Mačkovec in nato po zahtevnejši poti do Lovskega vrha,od koder se nam odpre čudovit pogled na kočevsko dolino. Sledi spust po razgibanem delu STKP proti osrčju zelenega kraljestva – Kočevskega Roga. Pot nas vodi mimo Križmanove koče do vasi Onek in od tu deloma po enoslednicah in gozdnih cestah nazaj proti izhodišču.

Raziskovanje kočevske Stojne

Trajanje: 3 – 4 ure
Dolžina 30 km
Višinska razlika: 710 m
Vzpon: V3(mestoma V4)
Spust: S3

Opis in zahtevnost:

Štartamo iz parkirišča pred Športno dvorano v Kočevju in se po gozdni cesti pod Stojno odpeljemo do MTB trail centra. Od tu se po vzponu Friderik dvignemo do makadamske ceste in nadaljujemo v smeri Kočevja, na križišču zavijemo ostro levo in se vzpenjamo proti koči pod Fridrihštajnom. Na tem mestu lahko parkiramo kolesa in se peš odpravimo do ruševin gradu Fidrihštajn. Tu se nam odpre lep razgled na Kočevje. S kolesi se zatem spustimo nekaj sto metrov do vlake na levi strani, ki vodi do planinke koče pri Jelenovem studencu. Po okrepčilu v koči se po gozdni cesti odpeljemo v smeri Kočevja. Na prvem razpotju zavijemo desno, nato pri gozdarski koči levo. Pot nadaljujemo mimo gozdnega rezervata Pragozda Strmec. Sledi spust do Rožnega studenca. Po gozdni cesti se vrnemo nazaj do Športne dvorane.